باید بیمار بیماری های کلیه با فشار خون بالا خوردن لوبیا سیاه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید بیمار بیماری های کلیه با فشار خون بالا خوردن لوبیا سیاهباید بیمار به بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون بالا خوردن لوبیا سیاه و سفید؟ مشخص شده است که لوبیا سیاه و سفید توابع خوب در تنظیم فشار خون، پس از آن برای کاهش فشار خون بالا مفید است. اما آن را نیز غنی از پروتئین پس از آن خوب است برای بیمار بیماری کلیوی نیست.

عملکرد لوبیا سیاه و سفید

با توجه به پژوهش، سلولز گیاهی در لوبیا می تواند متابولیسم کلسترول ترویج، کاهش سطح چربی خون و جلوگیری از تصلب شرایین.فیتواستروژن در لوبیا helful برای جلوگیری و کاهش فشار خون بالا هستند.

باید بیمار بیماری با فشار خون بالا kiney خوردن لوبیا سیاه و سفید؟

اگر چه لوبیا سیاه و سفید برای کاهش فشار خون بالا مفید است اما سرشار از پروتئین است که خوب است برای بیمار بیماری کلیوی نمی باشد، ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید لوبیا سیاهی بخورند.

چگونه به کاهش فشار خون بالا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟

اول، آنها باید برخی از مواد غذایی که می تواند فشار خون بالا را کاهش می دهد و خواهد کلیه صدمه دیده است و نه اضافه بار کار به کلیه بخورند. اگر شما نیاز به کمک در پیدا کردن آنها، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.

سپس، آنها باید برخی از داروهای کاهنده فشار خون که می تواند فشار خون بالا در زمان کوتاه کاهش را.

مهمترین نکته است برای حل مشکل کلیه از ریشه آن است. تا زمانی که شما می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین برای از بین بردن تمام علائم ناشی از این بیماری است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش فشار خون بالا نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-diet/4041.html

 





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی با فشار خون بالا، لوبیا سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: